Connectiestoring van scanner verhelpen.
01.
Heb je een Efficio boordcomputer met een WIFI scanner? En ervaar je een connectiestoring? Lees dan de volgende tips om dit te herstellen.
02.
Wat is WEL en NIET goed? Blauwe lampjes geven aan dat zowel de WiFi als de batterij goed zijn. Oranje is nooit goed.
03.
Batterij: Zorg dat de scanner goed is opgeladen. We raden sowieso aan om bij problemen de voeding (USB) aan te sluiten. Ook bij een blauw batterij lampje.
04.
WIFI: Zie je bij WIFI een oranje lampje? Dan kan je aan de achterkant een schuifje controleren. Deze moet op ON (rechts) staan zoals hiernaast weergegeven.
05.
Herstart: Doe de klepjes allemaal dicht en doe vervolgens de klepjes weer open. De scanner start dan opnieuw.
06.
Samengevat (1/2)
Heb je het WIFI schuifje op ON gezet?
Heb je de scanner aangesloten op de voeding en het lampje is blauw?
Heb je de scanner herstart door de klepjes te sluiten en weer te openen?
Ja? Dan heeft de chauffeur gedaan wat hij of zij kan en zou de scanner weer moeten werken.
07.
Samengevat (2/2)
Werkt de scanner nog niet? In dat geval kan je onze helpdesk@rietveld.nl mailen. Samen komen we er wel uit.